x تبلیغات
مرجع مقالات صنعت ساختمان

مصارف عایق بندی سرویس بهداشتی با نانو

آب بندی ساختمان

 

ملات بند کشی در کاشیکاری بر روی سطح های افقی و عمودی برای سرامیک، آجرهای سفالین، کاشیهای شیشه ای و آجری، آجرهای کف، اسلب های بتنی، کاشیهای سنگی قالبی و…

بندکشی کاشی بند کاشی و سرامیک جهت آب بندی توالت و گرمابه

*سفارش میشود برای سنگ مرمر سبک از پودر بندکشی با رنگ سپید و جهت سطح ها دیگر از ملات بندکشی خاکستری مصرف شود.

ریزه کاری اجرای آب بندی توالت با به کار گیری از پودر بندکشی آب بند

لایه آب بند کننده عایق رطوبتی

چسب کاشی

درزگیر یا این که ملات بند کشی

مصالح بنائی

پلاستر سیمانی

آب بندی دستشویی با پودر بندکشی آب بند

طرز پیشنهادی جهت آب بندی سرویسهای درحال افتتاح

دیتیل اجرایی فوق را می‌توانید قبلی از عملیات کاشیکاری اجرایی نموده و نهایتا نسبت به بندکشی کاشی و سرامیک با به کارگیری از فرآورده پودر بندکشی آب بند MCM(Modified Co-polymeric Mortar)  مبادرت نمائید.

در مواردی که محل کاشی گردیده ی گذشته در درحال حاضر بهره‌برداری است و ایراد نشتی در آن موجود هست، می توانید بعداز ترمیم محل بند کاشی و سرامیکها با به کار گیری از پودر بندکشی آب بند، نسبت به اجرای عایق بی رنگ X-Proof  بر روی محل بندها بر طبق فرآیند ذیل مبادرت کنید.

تمیزکردن محل بند کاشی و سرامیک

 

رفع نم و رطوبت دیوار و سقف ساختمان

 آب بندی ساختمان

 

ت خانه

 

تعمیرات خانه: از پیشین ها تا به امروز تلاش بر آن گردیده استدیوار های ساختمان طوری ساخته شود تا از نفوذ آب و رطوبت به درون ساختمان جلوگیری شود چون نم و رطوبت ضرر و زیان جبران ناپذیری را بر ساختمان وارد مینماید . امروز در چیدانه می خوا هیم چک اشکال نم ها و راه های پیشگیری رویا رویی با آن به پردازیم با ما همپا باشید .

 

یکی از این مشکلات نم کشیدن دیوارها و به مرور تخریب شدن آنهاست .

در بالا به‌این مورد می‌پردازیم که با انجام چه کارهایی میتوانید از تخریب دیوارهاجلوگیری کرد؟

شست

و شوی غلط دیوارها

رطوبت را کاهش دهید .

یکی‌از با اهمیت ترین دلایلی که می‌تواند منجر پیدایش این نقص‌ شود رطوبت خانه ها است . در بعضی از منزل ها از وسیله های افزایش رطوبت به کارگیری می گردد که خوبتر می باشد واحد سنجش کمتری از این وسیله استعمال شود . یکی‌از دیگر از منش های کاهش رطوبت بازکردن پنجره ها می‌باشد که منجر میگردد تا رطوبت منزل بیرون شود .

 

آب بندی ساختمان

 

نوشته ی علمی

اضافه:روشی برای تعمیر شیر آب، به آسانی!

خرقه ها را لبریز سرعت کم آب نمائید .

اکثری از خانه ها این روز ها آپارتمانی شده اند و دیگر فضایی برای کم آب کردن خرقه ها نیست . دراین باره ها خانم های منزل مجبورهستند تا خرقه ها را در منزل کم آب نمایند . یکی از دیگر از عواملی که سبب ساز نم کشیدن دیوارها می‌شود زیادماندن خرقه های تر در فضای خانه می‌باشد . تلاش فرمایید تا تخت گاز لباس ها را کم آب فرمائید . همچنین در باطن منزل رطوبت نیز ارتقاء مییابد .

 

درهنگام شستن دیوارها مراقب باشید .

در هنگام شستن دیوارها مواظب باشید از آب متعددی به کار گیری نکنید . بعضا از خانواده ها برای اینکه دیوار تمیزتری داشته باشند در طول های کوتاه دیوار خانه ها را می شویند و همینطور استفاده از ماده های شوینده برای تعداد دفعات دوچندان میتواند منجر این نقص‌ و همینطور از در بین رفتن رنگ دیوار شود .

 

بهترین روش عایق کاری به چه نحوی می باشد؟

 آب بندی ساختمان

 

مقایسه عایق کاری پشت بام با عایق ایزوپل و شیوه های دیرین:

شایسته ترین شیوه عایق کاری به چه نحوی می‌باشد؟

یکی‌از اشتباهات رایج اکثر ساختمان ها نم و رطوبت آنان میباشد. که در بعضی وقت ها ضرر های جبران ناپذیری را به ساختمان ها وارد می‌کند. و یک از راه و روش های رویارویی و دوری از این اختلال می بایست از عایق کاری رطوبتی میباشد. در مرزو بوم ما به خاطره اقلیم آب و هوایی مرطوب از عایق کاری رطوبتی و قیرگونی به کار گیری می‌نمایند.

 

با پیشرفت تکنولوژی این نحوه جای خویش را به عایق کاری پیش ساخته به اسم ایزوگام ساخته شد. بعداز پژوهش ها زیاد شرکتهای مهندسی و کارشناسان و مبتکران دراین باره غالب به ایجاد عایق کاری نسل نو ایزوپل شدند.

 

این عایق کاری در سطح ها گوناگون قابل به کار گیری میباشد. به کارگیری از ایزوگام دست کم به خیال و خاطر رول بودن آن دستکم در هر کاری 30 درصد پرتی داراست که هزینه بسیار قربت به نحوه عایقکاری نانو با ایزوپل داراست.

 

از لحاظ اقتصادی استعمال از عایق رطوبتی ایزوپل تماما مقرون به صرفه خیس میباشد.

 

 

 

تاثیر رطوبت در ساختمان ها :

تاثیر رطوبت در ساختمان ها می قدرت پوسیدگی چوب ها ، زنگ زدگی فلزات، تولید حشره ها و قارچ ها در ساختمان ، پستان کردن گچ های دیوارو سقف ، فرسوده شدن وسایل خانه از تاثیرات نم و رطوبت در منزل و ساختمان ها نیز میباشد.

 

مقاومت و کارآیی بالا در محافظت در برابر کربناتاسیون و نفوذ یون کلر

 آب بندی ساختمان

 

یک میلیمتر پوشش Isonem MD 28  بر روی سطح بتن متساوی 80 سانتیمتر بتن برای حفظ در قبال کربناتاسیون بتن است.

 

·         آب بندی بتن تا فشار 7 توشه ( مساوی فشار ردیف آب به طول 70 متر )

 

·         چسبندگی عالی به سطح ها متخلخل و غیرمتخلخل پایین عمل

 

·         انعطاف پذیری بالا

 

·         عیر سمی و مطلوب برای تماس با آب آشامیدنی

 

·         قابلیت تنفس بتن با وجود خاصیت آب بندی بالا

 

·         مقاومت و کارآیی بالا در مراقبت در قبال کربناتاسیون و نفوذ یون کلر

 

 

 

ویژگی ها فنی :

 

 

 

·         ترکیبات : Isonem MD 28 متشکل از سیمان انتخابی ویژه ، ماسه سیلیس و فیلر خنثی که به طور پودر ساخت گردیده به همدم یک جزء مایع متشکل از کوپلیمرهای اکرلیکی و افزودنی های ویژه است.

 

·         دانستیه برای ادغام خیس : 1.65 گرم بر میلی لیتر

 

·         رنگ : خاکستری و سپید

 

·         سمیت : غیر سمی

 

·         اندازه وسیع ترین ذره : 0.4 میلیمتر

 

·         ترازو تغیر صورت در هنگام باخت : دست‌کم 50 % (TS 11758-1)

 

·         PH برای ادغام مایع : 10 – 7

 

·         جذب سطحی اول :  کاهش 95 درصدی

 

·         جذب آب : < 2 %  (TS 7847)

 

·         مقاومت در قبال قشار آب : 7 توشه – ردیف آب به طول 70 متر

 

·         مقاومت چسبندگی : دست‌کم kgf/cm2  3

 

·         محدود دما : 20 – تا 80 + جايگاه سانتیگراد

 

نفوذ رطوبت از بدنه دیوار:

 آب بندی ساختمان

 

فوذ رطوبت از بدنه دیوار: در شرایطی‌که دیوار داخلی در مجاورت سرویسهای بهداشتی و یا این که جای جای دیگری که احتمال نفوذ آب از یک سمت دیوار به سمت دیگر باشد، نسبت به عایق کاری دیوار مبادرت میکنیم . بایستی در حیث داشته باشیم که زیرا درین سیرتکامل دور و بر ها به علت آبریزی ، کف سازی نیز ممکن میباشد عایق کاری گردیده باشد،لزوما باید عایق سطح ها عمودی و افقی به نیکی به یکدیگر متصل و یک پارچه گردند. نصیب داخلی دیوار از محل اتصال به کف تا طول 7 الی 10 سانتیمتر ،از مصالحی مانند پلاکهای سنگی ، موزاییک ، سرامیک ، یا این که چوب اجرا می‌گردد . این نصیب را قرنیز پای دیوار می‌خوانند.

قرنیز پای دیوار علاوه بر تولید زیبایی و نگهداری از پای دیوار در مقابل بر خورد اجسام متفاوت به آن قادر است به خواسته دوری از نفوذ رطوبت نتایج از شستشوی کف اتاق به دیوار در محل خویش قرار گیرد. به طو ر کلی قرنیز ها احتیاجی به عایق کاری ندارند. در فضای سرویسها که کف آنان در معرض ریزش آب و رطوبت داخلی میباشد عایق کاری کف این دور و اطراف ها به طور ظرف بوده و تا طول روستا سانتیمتر روی دیوار ها ادامه می‌یابد ، و بعد پوشش آخری دیوار انجام میگیرد.

ب- نفوذ رطوبت به دیوار های جانبی ساختمان

- نفوذ رطوبت از روش زمین و پی ساختمان: اصول پرهیز از نفوذ رطوبت به دیوار های جانبی ساختمان از روش زمین و پی ساختمان به طور کامل شبیه دیوارهای داخلی و با عایق کاری روی کرسی چینی کامل شدن میگردد.

- نفوذ رطوبت از روش بدنه ی دیوار : به خواسته پرهیز از نفوذ رطوبت به دیوار های جانبی ساختمان از روش بدنه ی دیوار، می بایست بدانیم که‌این رطوبت از دو جناح جذب دیوار میشود. نخستین از روش آب سرازیر در کنار ساختمان و یا این که نفوذ تدریجی آب نتیجه ها از ذوب شدن برفهایی که در کنار دیوار انباشته می شوند و دوم از روش جذب رطوبت جانور در خاک همسایه دیوار، خصوصا راجع‌به ساختمانهایی که دارنده پایین زمین میباشند.

 
 

انواع مدل های عایق رطوبتی کاشی

 آب بندی ساختمان

 

عایق رطوبتی نانو یکی از انواع عایق های رطوبتی کاشی است.

 

عایق رطوبتی MCI یک عایق رطوبتی سرد اجرا است که جهت عایقکاری پشت بام استفاد می شود.این عایق پس از ترکیب پودر و مایع آن قابل اجرا روی انواع سطوح سیمانی، بتنی، گچی، سنگی و کاشی می باشد. باید توجه داشت که قیمت عایق رطوبتی بام با استفاده از ایزوگامکه روشی قدیمی تر محسوب می شود به دلیل متریال نفتی این مواد مقرون به صرفه تر از روش های و مواد جدید نخواهد بود.

 

فروش عایق های رطوبتی کاشی

فروش عایق های رطوبتی کاشیدر صنعت روز ساختمان سازی کاملاً نیاز به انواع عایق احساس می شود. از این رو تولید کنندگان روز به روز انواع عایق هایی را می سازند که با کیفیت بالاتری نیاز های مصرف کنندگان و مشتریان را برطرف کند. یکی از بهترین انواع عایق رطوبتی پلیمری است که مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و قلیایی دارد و به همین دلیل از جمیع جهات به عنوان بهترین عایق حال حاضر جهان به فروش می رسد.

 

ویژگی های عایق رطوبتی نانو

ویژگی های عایق رطوبتی نانوآب بندی با عایق رطوبتی نانو می تواند از کل سازه در مقابل نشتی آب جلوگیری کند. عایق نانو را می توان در ملات سیمانی مخلوط نموده و جهت سیمانکاری و ملات اندود سیمان و نرمه کشی در ساخت استخر، استفاده نمود. روش عایقکاری توسط عایق نانو بسیار اقتصادی و آسان می باشد و به همین دلیل برای انواع مصارف ساخت استخر و عایق بندی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. جهت رنگ استخر و ایزولاسیون همزمان استخر می توان عایق نانو را با انواع رنگ استخری پایه آب و رنگ استخری پایه اکریلیک استفاده نمود. 

 

سیستم های عایق بندی ccSPF

 آب بندی ساختمان

 

سیستم های عایق دیوار داخلی یا این که سقف داخلی ccSPF مشتمل بر اسپری کردن فوم با چگالی اسمی 2 پوند در هر فوت مکعب بر روی سطح مطلوب – منزه، کم آب و سوای آلاینده – میباشد. فوم در پهنا یک سری دقیقه صورت می گیرد و محکم می گردد و آنگاه با به کار گیری از یک بازدارنده حرارتی (در فضاهای داخلی) و یا این که بازدارنده احتراقی (در دیوار، اتاق پایین شیروانی یا این که فضاهای زیرزمینی) پوشیده میشود. این فوم در حوالی اضافه رخنه‌ ها، دیواره های پاراپتی ​​و غیره به طور خویش به خودی جریان مییابد. در صورت 2 تاثیر  ccSPF بر سیستم سقفی فلزی قابل مشاهده میباشد.

 

 

 

 

 

صورت 2: تاثیر  ccSPF بر سیستم سقفی فلزی در مواجه با تابش بی واسطه خورشید

 

تولید استوار با به کارگیری از ccSPF

 

لغت ها “ساختمان سبز” و ” پباده سازی استوار” در سالیان متمادی بسیار مصطلح شده‌است و هنوز ممکن میباشد به وسیله اکثری از مجموعه های متفاوت از پاراگراف شورای ساختمان سبز آمریکا (USGBC)، تاکسی حفاظت از گوشه و کنار زیست ایالات متحده (EPA)، وزارت انرژی آمریکا (DOE)، NAHB و موسسه معماری ایالات متحده (AIA) تعابیر مختلفی از آن برداشت میشود. البته بعد از بیشتراز دو ده سال مشاجره، همگی این مجموعه ها ساختمان هایی استوار می‌باشند که در راندمان به کارگیری از منابع موثرتر باشد، از انرژی،آب و مواد محفاظت نماید، در حالی که کمترین تاثیر را  بر سالم بشر و اطراف زیست داشته باشد..

 

به جهت ارتقاء تاکید بر تأثیرات زیست محیطی ساختمان ها، صاحبان ساختمان ها استارت به شناسایی خصوصیت های منحصر و خصوصیت های فیزیکی ccSPF که در بسط طرح ساختمان استوار یاری می‌کنند، کرده اند. به عنوان مثال، طراحان و سازندگان می‌توانند از ccSPF به مراد سود مندی از مزایای آن استعمال نمایند:

 

انواع محصولات آب بندی شرکت مهندسی بتن پلیمر برنا

 آب بندی ساختمان

 

مواد آب بندی قطعات بتنی فونداسیون ها ، مخازن حفظ آب‌آشامیدنی ، آب های صنعتی و کشاورزی

 

 

مواد آب بندی

قطعات بتنی فنداسیون ها،مخازن محافظت آب شرب ،آب های صنعتی و کشاورزی ،فاضلاب های شهری و صنعتی ،بنا های زیرزمینی و بنا های در معرض رطوبت جوی‌بار زیاد ،کلیه مستلزم به کار گیری از محصولی مطلوب برای آب بندی هستند .

 

گونه های تولیدات آب بندی کمپانی مهندسی بتن پلیمر جوان

مواد افزودنی آب بند جهت بتن جدید

ملات های زودگیر جهت بند آوردن نشت آب

مواد آب بندی جهت فشار های مثبت و منفی ( سیمانی پلیمری )

مواد آب بندی نفوذگر

مواد آب بندی بر اساس اکریلیک

مواد آب بندی آنی گیر

واتر استاپ- P.V.C

اشکال مواد درزگیر پلی اورتان جهت آب بندی درز های اجرایی

اشکال مواد آب بند بر مبنا تار و اپوکسی

 

مدرن ترین روش های آب بندی ساختمان

 یکی‌از دیگر از خاصیت این عایق رطوبتی ارتقا دوام و پایداری پوشش شما می باشد.

می دانید که دوام و پایداری در گزینش جور پوشش بسیار مهمی باشد.
یکی فاکتورهایی که اشخاص برای گزینش خویش در ساختمان آیتم اعتنا قرار میدهند.
معیار پایداری اثر، مقابل گونه های تغییرات می‌باشد. این گونه پوشش دوام و پایداری بسیار بالایی دارااست.
و از دید اقتصادی برای شما تماماً مقرون به صرفه خواهد بود.آب بندی ساختمان
ارتقاء دوام و پایداری پوشش
 
یکی‌از دیگر از خاصیت این عایق رطوبتی ارتقا دوام و پایداری پوشش شما می باشد.
میدانید که دوام و پایداری در گزینش جور پوشش بسیار مهمی باشد.
یکی‌از فاکتورهایی که اشخاص برای گزینش خویش در ساختمان آیتم دقت قرار میدهند.
ترازو پایداری اثر، مقابل گونه های تغییرات می‌باشد. این مدل پوشش دوام و پایداری بسیار بالایی داراست.
و از دید اقتصادی برای شما به طور کاملً مقرون به صرفه خواهد بود.
ارتقا دوام و پایداری پوشش
 
یکی‌از دیگر از خاصیت این عایق رطوبتی ارتقا دوام و پایداری پوشش شما است.
میدانید که دوام و پایداری در تعیین جور پوشش بسیار مهمی باشد.
یکی‌از فاکتورهایی که اشخاص برای گزینش خویش در ساختمان گزینه دقت قرار می دهند.
ترازو پایداری اثر، مقابل اشکال تغییرات میباشد. این مدل پوشش دوام و پایداری بسیار بالایی دارااست.
و از دید اقتصادی برای شما به طور کاملً مقرون به صرفه خواهد بود.
 

ایزولاسیون و زهکشی دیواره و زیر فونداسیون در گودهای ساختمانی

 آب بندی ساختمان

 

گونه های ماستیک از دید کیفیت و عملکرد

کار کشته ترین و پر کابرد ترین سیرتکامل ماستیک‎ها پلی یورتان می‎باشد. ماستیک‎های پلی یورتان به صورت تک جزئی بر اساس رزین پلی یورتان طراحی شده اند و به عنوان نسل تازه الاستومرهای ترموست پرکننده درزهای انبساطی می‎باشند. این جور ماستیک با مقاومت بالا در ازای نوروروشنایی خورشید و با دوام عالی، سریع خشک می‎شوند و با اعتنا به ضدجلبک و خزه بودن برای لبریز نمودن هر جور درز انبساطی بسیار مناسب می‌باشند.این ماستیک نوعی درزگیر بر مبنا پلی یورتان، تک جزئی، ، کاملا تیکسوتروپ میباشد که تحت تاثیر واکنش با رطوبت خشک شده و به مال الاستیک و نرمی تبدیل میشود. زمان دشوار شدن ( گیرش ) به رطوبت، دما و عمق درز وابسته می باشد. بسته به سیرتکامل سطح استفاده از پرایمر مناسب توصیه می شود.گونه دیگری از ماستیکها (لبریز کننده‎های درز)، ماستیکهای اساس قیری بوده که در دو جور گرم اجرا و سرد اجرا عرضه می‎گردند .تفاوت ماستیک‎های قیری گرم اجرا و سرد اجرا در نحوه کارایی و اجرای این مواد می‎باشد، رتبه حرارت و عمودی یا افقی بودن درز مورد نظر از مواردی هستند که در هنگام تعیین این جور ماستیک‎ها بایستی به آن‎ها دقت شود.نکته حائز اهمیت در ماستیک‎های قیری گرم اجرا دمای حرارت می‎باشد که در رخ بیش تر از حد بالا بردن دما، ماستیک در گیر پدیده سوخته شدن می‎شود. به همین منظور در اجرا آنان می‎بایست از ابزار آلات ویژه به کار گرفت.

 

مهر 2, 1398/0 دیدگاه /به وسیله BITUMEEEN

 

 

 

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد