آب بندی ساختمان

 

سیستم های عایق دیوار داخلی یا این که سقف داخلی ccSPF مشتمل بر اسپری کردن فوم با چگالی اسمی 2 پوند در هر فوت مکعب بر روی سطح مطلوب – منزه، کم آب و سوای آلاینده – میباشد. فوم در پهنا یک سری دقیقه صورت می گیرد و محکم می گردد و آنگاه با به کار گیری از یک بازدارنده حرارتی (در فضاهای داخلی) و یا این که بازدارنده احتراقی (در دیوار، اتاق پایین شیروانی یا این که فضاهای زیرزمینی) پوشیده میشود. این فوم در حوالی اضافه رخنه‌ ها، دیواره های پاراپتی ​​و غیره به طور خویش به خودی جریان مییابد. در صورت 2 تاثیر  ccSPF بر سیستم سقفی فلزی قابل مشاهده میباشد.

 

 

 

 

 

صورت 2: تاثیر  ccSPF بر سیستم سقفی فلزی در مواجه با تابش بی واسطه خورشید

 

تولید استوار با به کارگیری از ccSPF

 

لغت ها “ساختمان سبز” و ” پباده سازی استوار” در سالیان متمادی بسیار مصطلح شده‌است و هنوز ممکن میباشد به وسیله اکثری از مجموعه های متفاوت از پاراگراف شورای ساختمان سبز آمریکا (USGBC)، تاکسی حفاظت از گوشه و کنار زیست ایالات متحده (EPA)، وزارت انرژی آمریکا (DOE)، NAHB و موسسه معماری ایالات متحده (AIA) تعابیر مختلفی از آن برداشت میشود. البته بعد از بیشتراز دو ده سال مشاجره، همگی این مجموعه ها ساختمان هایی استوار می‌باشند که در راندمان به کارگیری از منابع موثرتر باشد، از انرژی،آب و مواد محفاظت نماید، در حالی که کمترین تاثیر را  بر سالم بشر و اطراف زیست داشته باشد..

 

به جهت ارتقاء تاکید بر تأثیرات زیست محیطی ساختمان ها، صاحبان ساختمان ها استارت به شناسایی خصوصیت های منحصر و خصوصیت های فیزیکی ccSPF که در بسط طرح ساختمان استوار یاری می‌کنند، کرده اند. به عنوان مثال، طراحان و سازندگان می‌توانند از ccSPF به مراد سود مندی از مزایای آن استعمال نمایند: