آب بندی ساختمان

 

ت خانه

 

تعمیرات خانه: از پیشین ها تا به امروز تلاش بر آن گردیده استدیوار های ساختمان طوری ساخته شود تا از نفوذ آب و رطوبت به درون ساختمان جلوگیری شود چون نم و رطوبت ضرر و زیان جبران ناپذیری را بر ساختمان وارد مینماید . امروز در چیدانه می خوا هیم چک اشکال نم ها و راه های پیشگیری رویا رویی با آن به پردازیم با ما همپا باشید .

 

یکی از این مشکلات نم کشیدن دیوارها و به مرور تخریب شدن آنهاست .

در بالا به‌این مورد می‌پردازیم که با انجام چه کارهایی میتوانید از تخریب دیوارهاجلوگیری کرد؟

شست

و شوی غلط دیوارها

رطوبت را کاهش دهید .

یکی‌از با اهمیت ترین دلایلی که می‌تواند منجر پیدایش این نقص‌ شود رطوبت خانه ها است . در بعضی از منزل ها از وسیله های افزایش رطوبت به کارگیری می گردد که خوبتر می باشد واحد سنجش کمتری از این وسیله استعمال شود . یکی‌از دیگر از منش های کاهش رطوبت بازکردن پنجره ها می‌باشد که منجر میگردد تا رطوبت منزل بیرون شود .

 

آب بندی ساختمان

 

نوشته ی علمی

اضافه:روشی برای تعمیر شیر آب، به آسانی!

خرقه ها را لبریز سرعت کم آب نمائید .

اکثری از خانه ها این روز ها آپارتمانی شده اند و دیگر فضایی برای کم آب کردن خرقه ها نیست . دراین باره ها خانم های منزل مجبورهستند تا خرقه ها را در منزل کم آب نمایند . یکی از دیگر از عواملی که سبب ساز نم کشیدن دیوارها می‌شود زیادماندن خرقه های تر در فضای خانه می‌باشد . تلاش فرمایید تا تخت گاز لباس ها را کم آب فرمائید . همچنین در باطن منزل رطوبت نیز ارتقاء مییابد .

 

درهنگام شستن دیوارها مراقب باشید .

در هنگام شستن دیوارها مواظب باشید از آب متعددی به کار گیری نکنید . بعضا از خانواده ها برای اینکه دیوار تمیزتری داشته باشند در طول های کوتاه دیوار خانه ها را می شویند و همینطور استفاده از ماده های شوینده برای تعداد دفعات دوچندان میتواند منجر این نقص‌ و همینطور از در بین رفتن رنگ دیوار شود .