آب بندی ساختمان

 

یک سطح و یا این که ساختمان نگهداری نشده هنگامی در قبال بارانی با سرعت 32 کیلومتر در ساعت قرار گیرد میتواند پیاله برهه زمانی 6 ساعت اضافه  از 10 لیتر آب به ازای هر متر مربع را جذب کند .یک بنا بتنی در همین حالت نسبتاً 20 لیتر آب جذب خواهد کرد .نفوذ آب باران صدمات مختلف و جبران ناپذیری را به سطح های و ساختمانها وارد می‌آورد .

 

 نانو سنگ نما ، ارزش پوشش نانو ،

 

جراحت های ناشی از آ ب

 

الف-زخم های ظاهری ناشی از آ ب : شوره زدگی ،پوسته پوسته شدن رنگ ،قارچ ها ،کپک ها ،آلوده شدگی زود هنگام .

 

ب –زخم های ساختاری ناشی از آ ب : عکس العمل سیلیکات قلیایی ،یخ زدگی و ذوب شدن پیاپی در مصالح ،کربونیزاسیون / باران های اسیدی / سولفاته شدن ،خردگی آهن آلات به فعالیت رفته در اسکلت ساختمان ،تولید رخنه‌ در اثر کاهش انعطاف و ارتقاء حجم .

 

 

 

   

 

 

 

 

 

ضد آب کننده چه است ؟

 

ضد آب کننده نسل تازه تکنولوژی نانو میباشد که برای ضد آب سازی سطح های بتنی و مصالح ساختمانی تشکیل شده و جایگزین سیستم های سنتی می باشد .

 

ضد آب کننده 100 درصد سیلان ،نانو تکنولوژی ،محلول در آب و دوستدار دور و اطراف زیست است . این فناوری با تولید برخورد و نفوذ تا عمق 2 میلیمتر منافذ بتون یا این که سطح های سیمانی، آجری ،سنگی و ...پوشش ضد آب بصورت 360 سکو (او‌لین توشه در عالم)ساخت کرده و سبب تشکیل لایه یکپارچه و غیر قابل نفوذ  در قبال نشتی می گردد ،با این فناوری منفعت بردار می‌تواند یک ساختمان را از پی تا بام را ضد آب سازی نماید .

 

این متاع از سیستم های جان دار در طبیعت الگوبرداری گردیده و رفتاری مانند اثر آب گریزی برگ گل نیلوفر آبی‌رنگ را داراست .